середа, 19 листопада 2014 р.

Крути



Нас було шестеро в кімнаті,
Троє з нас – воїни УПА.
Молились ми в скорботнім святі,
Мучила... ненависть сліпа...

А хіба ж можна це простити
Братам «слов’янам» - москалям?
О, скільки я ще буду жити,
Я не прощу їм – ворогам.

Вони нас, триста з лишнім років,
Гризуть як можуть, ті брати,
Кругом – могили лиш високі,
О, Господи, ти нас прости!

Пробач, що ми є християни,
І мушу я ось це писать,
Мені болять нестерпні рани,
Цю біль не можу я здолать.

О, героїчні наші Крути! –
Скорбота вічна і печаль,
Ніколи цього не забути,
Що скоїв нам той брат-москаль.

Вони і зараз ждуть моменту,
Подібно до скорботних Крут,
Щоб брата знищити до щенту,
Ллючи на нас смердючий бруд.

Але, ми – нація терпляча,
Що вже доказано в віках,
Не раз вбивали нас нізащо,
Кати по тюрмах й лагерях.

Але завжди  ми виживали,
І зараз виживемо знов,
О, скільки ж ми від них страждали!
Боже, віддяч за нашу кров. 

                                         30.01.92 р.

Немає коментарів:

Дописати коментар