середа, 19 листопада 2014 р.

Донбас - моя третя батьківщина



Я приїхав в Донбас, признаюсь по неволі,
І не думав тут довго лічити роки.
Але сталося так, що я дякую долі,
Бо знайшов я тут пристань її завдяки.
А приїхав сюди я з далекого Львова,
Щоби.. Захід і Схід об'єднати навік.
Пролетіли роки, як за вітром полова,
А здається це було неначе торік.

Дорогі східняки - яничари, манкурти,
Я звертаюсь до вас, як до рідних братів.
Нам єднатись пора, та ставати до гурту,
Щоби разом здолать наших лютих катів.
Не дивіться дарма на Москву паразитську,
"Старший брат" був і є, й завжди буде таким..
Шовіністом він був більшовицько-фашистським,
І хто був в них нічим, той остався.. ні з чим.

Розраховуймо лиш на свої власні сили,
І будуймо разом власне щастя своє,
Схаменімось усі, й Батьківщину цю милу,
Покохаймо навік, поки час на це є.
Дорогі східняки! Я благаю вас дуже,
Обнімімось, брати, як писав наш Тарас,
Щоб нащадок колись нас усіх не поплюжив,
Національний вогонь щоб в серцях не погас.

                                                             1998 р.

Немає коментарів:

Дописати коментар